Monday 19 December 2011

Jatuhkan Shahrizat, Utusan terlibat?



Tidak pernah la sebelum ini Utusan Malaysia akan datang dan buat liputan tentang isu-isu yang dibawa oleh Jingga 13, tapi apa yang berlaku ketika Jingga13 datang terjah tanah yang dikatakan dibeli oleh keluarga sharizat dengan  nilai RM 3, 303, 507 tak semena-mena datang 3 orang wartawan yang mengaku dari utusan malaysia.

Apakah timbul komplot dari pemimpin umno sendiri untuk "melembu hitamkan" sharizat dengan tujuan membersihkan nama umno yang telah rosak teruk itu.


Dalam keadaan ramai pemimpin-pemimpin umno sendiri menyuarakan ketidakpuasan hati dan meminta supaya sharizat melepaskan jawatan jadi tidak hairan sangat la secara tiba-tiba wartawan dari utusan malaysia "diarahkan" untuk membuat liputan berkenaan skandal NFC ini.

Adalah sangat mustahil sekali Utusan Malaysia akan melaporkan berita yang adil dan tidak berat sebelah, jadi apakah rasionalnya warta akhbar pro Umno itu hadir.

Tidak lain tidak bukan Utusan kini terlibat secara langsung dalam usaha menjatuhkan sharizat demi nama baik umno, itu pun jika benar wartawan tersebut dari "Utusan Malaysia"

( Dari Blog Tukang Lawan)

No comments:

Post a Comment